Nu we helaas nog steeds niet voluit kunnen roeien, houden we tijd over voor klusjes die zijn blijven liggen. Eentje daarvan is het bijhouden van je persoonlijke gegevens in de ledenadministratie. Dit kan elk lid zelf doen, op elk moment van de dag, simpel door in te loggen op onze website. Voordeel: minder fouten, beter inzicht in wat jullie willen en kunnen, makkelijker en sneller onderling communiceren.
Hoe werkt het?
Log in via de website (rechtsboven) en open je accountmenu. Je kunt kiezen uit de volgende opties:
- Mijn gegevens. Kijk of jouw e-mailadres en telefoonnummers nog juist zijn. Het zou leuk zijn als je een foto toevoegt (onder Algemeen), zodat je in de ledenlijst kunt zien wie ook alweer wie is. Controleer ook of je bankgegevens kloppen. We willen mogelijk in de toekomst gebruik kunnen maken van automatische incasso en dan zijn deze bankgegevens nodig.
- Mijn examens. Inzage in je geregistreerde examens én MyFleet inloggegevens. Deze kun je niet wijzigen.
- Mijn activiteiten. Een overzicht van activiteiten waarvoor je je hebt ingeschreven. Handig om zelf bij te houden en te controleren. Of je inschrijving te annuleren wanneer dat nog kan.
- Mijn groepen. Een overzicht in welke commissies of diensten je bent opgegeven door de betreffende coördinator of bestuurslid. Je kunt dit niet zelf wijzigen.
- Mijn facturen. Staan er nog betalingen open? Dan graag zo snel mogelijk betalen!
- Vrijwilligerswerk. Hier geef je vrijblijvend op waar je belangstelling en mogelijkheden liggen. Het is bedoeld als hulpmiddel voor het bestuur bij het zoeken naar enthousiaste vrijwilligers.
- Nieuwsbrief. Aan en afmelden voor de tweewekelijkse nieuwsbrief.
- Inloggegevens wijzigen. Pas je inlognaam of wachtwoord aan. Kies iets wat je makkelijk kunt onthouden.
- Opzeggen lidmaatschap. Tja, deze moet je dus niet gebruiken, dat zou zonde zijn.
Als iedereen dit doet, dan is de administratie weer geheel in orde!
Bernard Wortelboer
Ledenadministratie