?   
 
 

ROEIVERENIGING RIJNLAND

 
 
rvr-logo-wit-11-zt-sh-500
 

 

ROEIVERENIGING
RIJNLAND

 

 
 
 
 

Laatste reacties

 
Johan IJff 10 aug 2022
Die dopen we eind september als de doelgroep zeker terug is van vakantie. Met nog meer boten die dan binnen zijn.

Winfred Haase 10 aug 2022
er is toch ook nog een nieuw klein skiffje afgeleverd?

Pien van der Hoeven 16 jul 2022
Super dat jullie meededen, Nanouk en Sergio! En hulde voor Caré die dit mogelijk maakte!

Caroline Wortelboer 10 jul 2022
Wat een mooi verhaal met prachtige foto's van een unieke avond. Leuk! Dank voor het delen van jullie ervaringen Marie-Claire en Zofia. En mooi dat het een 'gemengde' activiteit was met jeugd en volwassenen. Hulde aan de Toercommissie voor de geweldige organisatie.

Bernard Wortelboer 09 jul 2022
Zie ook de petitie "Houd Vlietland groen en open voor iedereen" op https://petities.nl/petitions/houd-vlietland-groen-en-open-voor-iedereen

Pien van der Hoeven 06 jul 2022
Leuk, Ilka! Op naar de volgende activiteiten!

Johan IJff 02 jul 2022
Mee eens :-)

Lia Brouwer 01 jul 2022
Inderdaad Boujou. Dit geeft een vertekend beeld. Jouw echte tijd is 4 min. 38' En de gecorrigeerde tijd naar de leeftijd van Mies en mij is dan 5.25. Zoals Johan het doet bij onze winterchallenges is het duidelijker.

Lia Brouwer 01 jul 2022
Geweldig gedaan Lucas! Proficiat.

Eelco Baks 30 jun 2022
Onze geweldenaar Lucas. In de B-finale één skiffeur voor moeten laten gaan, maar och het is de zilveren medaille winnaar van Tokyo 2020 !

Boujou Nix 29 jun 2022
wat ik niet leuk vind aan de uitslagen is dat ze niet real time zjjn. De 47 seconden die ik aan de start heb moeten wachten om het I veld te compenseren zijn er gewoon blijven staan.

Eelco Baks 03 jun 2022
Het restaurant is ook café

Krispijn Keijzer 01 jun 2022
We hebben vast nog wel zo'n mooie gele sticker liggen? :)

Henk Helle 31 mei 2022
De coachboot maakt wel flinke golven. Prima op de plas maar beter niet op het kanaal.

Guus van de Beek 30 mei 2022
Kano

Rutger Hondelink 30 mei 2022
Pictogram van een roeier erop plakken en klaar!

Melissa van Valderen 26 mei 2022
Het plaatje is een kanoër en we zijn geen kanoclub.

Claire Vermeulen 18 mei 2022
Wat mooi geschreven. Dank hiervoor. En dank voor alle berichten. Liefs Claire

Toos Westen 16 mei 2022
Een prachtig en raak in memoriam.

Willeke van der Weide 16 mei 2022
zeker mooi, goed verhaal!

 
Johan IJff 10 aug 2022
Die dopen we eind september als de doelgroep zeker terug is van vakantie. Met nog meer boten die dan binnen zijn.

Winfred Haase 10 aug 2022
er is toch ook nog een nieuw klein skiffje afgeleverd?

Pien van der Hoeven 16 jul 2022
Super dat jullie meededen, Nanouk en Sergio! En hulde voor Caré die dit mogelijk maakte!

Caroline Wortelboer 10 jul 2022
Wat een mooi verhaal met prachtige foto's van een unieke avond. Leuk! Dank voor het delen van jullie ervaringen Marie-Claire en Zofia. En mooi dat het een 'gemengde' activiteit was met jeugd en volwassenen. Hulde aan de Toercommissie voor de geweldige organisatie.

Bernard Wortelboer 09 jul 2022
Zie ook de petitie "Houd Vlietland groen en open voor iedereen" op https://petities.nl/petitions/houd-vlietland-groen-en-open-voor-iedereen

Pien van der Hoeven 06 jul 2022
Leuk, Ilka! Op naar de volgende activiteiten!

Johan IJff 02 jul 2022
Mee eens :-)

Lia Brouwer 01 jul 2022
Inderdaad Boujou. Dit geeft een vertekend beeld. Jouw echte tijd is 4 min. 38' En de gecorrigeerde tijd naar de leeftijd van Mies en mij is dan 5.25. Zoals Johan het doet bij onze winterchallenges is het duidelijker.

Lia Brouwer 01 jul 2022
Geweldig gedaan Lucas! Proficiat.

Eelco Baks 30 jun 2022
Onze geweldenaar Lucas. In de B-finale één skiffeur voor moeten laten gaan, maar och het is de zilveren medaille winnaar van Tokyo 2020 !

Boujou Nix 29 jun 2022
wat ik niet leuk vind aan de uitslagen is dat ze niet real time zjjn. De 47 seconden die ik aan de start heb moeten wachten om het I veld te compenseren zijn er gewoon blijven staan.

Eelco Baks 03 jun 2022
Het restaurant is ook café

Krispijn Keijzer 01 jun 2022
We hebben vast nog wel zo'n mooie gele sticker liggen? :)

Henk Helle 31 mei 2022
De coachboot maakt wel flinke golven. Prima op de plas maar beter niet op het kanaal.

Guus van de Beek 30 mei 2022
Kano

Rutger Hondelink 30 mei 2022
Pictogram van een roeier erop plakken en klaar!

Melissa van Valderen 26 mei 2022
Het plaatje is een kanoër en we zijn geen kanoclub.

Claire Vermeulen 18 mei 2022
Wat mooi geschreven. Dank hiervoor. En dank voor alle berichten. Liefs Claire

Toos Westen 16 mei 2022
Een prachtig en raak in memoriam.

Willeke van der Weide 16 mei 2022
zeker mooi, goed verhaal!

 
 
 
rvr-logo-geel-500

Contact

Recreatiegebied Vlietland
Oostvlietweg 63
2266 GN  LEIDSCHENDAM
071-5610314
siraterces.[antispam].@rvrijnland.nl

 

Nieuwsbrief

Meld je hier aan voor de tweewekelijkse nieuwsbrief. Afmelden kan via de link in de nieuwsbrief. 

 
 
 
 

© 2022 RV Rijnland

 
 

Laatst bijgewerkt op 16 juli 2022