?   
 
 

ROEIVERENIGING RIJNLAND

 
 
rvr-logo-wit-11-zt-sh-500
 

 

ROEIVERENIGING
RIJNLAND

 

 
 
 
 

Laatste reacties

 
Margriet Overbeek 27 sep 2022
Super goed initiatief om de inloop weer onder de aandacht te brengen! Het is jarenlang mijn vaste roeimoment in de week geweest, waar ik veel andere leden heb ontmoet. Ik hoop dat jullie oproep veel gevolg krijgt!

Hans Marten Hazelbag 27 sep 2022
prachtige foto's!

Willeke van der Weide 26 sep 2022
wat een mooi en enthousiast verslag weer Joost!

Caroline Wortelboer 17 sep 2022
Geweldige prestatie! Gefeliciteerd allemaal! En dank voor het mooie stukje Winfred; zo krijgen we wat mee van de sfeer en van jullie belevenissen achter de indrukwekkende uitslagen.

Ilka Timofei 16 sep 2022
Wat gaaf dat we deze samenwerking met de studentenverenigingen aangaan! Kunnen we misschien ook juist rondleidingen door onze faciliteiten geven voor geïnteresseerden? Dit lijkt me de uitgelezen kans om een warm welkom uit te stralen naar toekomstige leden.

Willem Handels 15 sep 2022
Mooie reflectie op een mooi toernooi. De thuisblijvers die het fenomeen niet kennen, kunnen hiermee ook eens een idee krijgen van de motivatie van een contingent veteranen wedstrijdroeiers om hier bijna jaarlijks aan mee te doen. Chapeau Winfred !! Willem (een zeer contente deelnemer)

Ruud de Graaff 15 sep 2022
Willem, heel heel veel dank voor alle inspanningen van vele jaren!! Lisette, fijn dat je het oppakt en veel succes. Ruud de Graaff, namens de Pinewoodies.

Willeke van der Weide 14 sep 2022
Zo leuk dat jullie er waren Martin, dank voor supporteren!

Eugenie van Miltenburg 14 sep 2022
Stoere veteranen die Rijnlanders, super gedaan!

Edmee Meima 14 sep 2022
O wauw Gefeliciteerd alle

Martin Langbroek 13 sep 2022
Bij toeval belandden wij op donderdag bij de wedstrijden. We fietsten wat af langs de baan, schreeuwden en zagen onze helden 6x blik winnen. Ongelofelijk, ook voor het publiek. Ik ben er schor van!

Nico van Ravesteyn 13 sep 2022
Een vreemde en onverwachte belemmering van de gebruikelijke drukke Rijnland weekendactiviteiten. Waarom is dit idee niet eerder met de leden besproken ? Weet het bestuur wel hoeveel 'gewone " leden hierdoor moeten wijken ? En met de instructiegroepen , zaterdag en zondag ) zouden we toch gewoon richting Leiden kunnen varen ? Wat staat hier tegenover ?

Bert Kleipool 12 sep 2022
Bijzonder wat daar gepresteerd is. Als thuisblijver om jaloers op te worden. Mijn complimenten voor roeiers, coaches en begeleiders.

Boujou Nix 12 sep 2022
jammer dat de maandagavondtraining voor wedstrijdroeiers dit jaar niet op de dinsdag is. zo wisselde dat in het verleden wel af.

Eugenie van Miltenburg 12 sep 2022
Wat een geweldige prestatie Rijnland groep, zoveel deelname en hele mooie tijden, pluim voor jullie allen!

Job Dresden 11 sep 2022
Wordt ook gebruik gemaakt van de barvoorziening in de sociëteit? Dan levert het ook nog wat op voor Rijnland!

Jan van der Goes 10 sep 2022
Het is idd behoorlijk ingrijpend. Alleen al van de zaterdag instructiegroep kunnen er dan 16 leden niet roeien die normaal om 10;30 in de boot stappen.Verplaatsen is geen oplossing, omdat dan de instructeurs en hun ploeggenoten niet kunnen roeien.

Marina van den Berg 09 sep 2022
mee eens, ook instructie kan dan niet doorgaan, bovendien roeit het merendeel van de leden geen wedstrijden.

Hans Kerkers 09 sep 2022
Ik vind dit wel erg ver gaan. Dit betekent in de praktijk dat er dat weekend een heleboel ploegen niet kunnen roeien

Ilka Timofei 03 sep 2022
Fantastisch! Wat voor boten zijn de Hans van Willigenburg en de Groote Sloot?

 
Margriet Overbeek 27 sep 2022
Super goed initiatief om de inloop weer onder de aandacht te brengen! Het is jarenlang mijn vaste roeimoment in de week geweest, waar ik veel andere leden heb ontmoet. Ik hoop dat jullie oproep veel gevolg krijgt!

Hans Marten Hazelbag 27 sep 2022
prachtige foto's!

Willeke van der Weide 26 sep 2022
wat een mooi en enthousiast verslag weer Joost!

Caroline Wortelboer 17 sep 2022
Geweldige prestatie! Gefeliciteerd allemaal! En dank voor het mooie stukje Winfred; zo krijgen we wat mee van de sfeer en van jullie belevenissen achter de indrukwekkende uitslagen.

Ilka Timofei 16 sep 2022
Wat gaaf dat we deze samenwerking met de studentenverenigingen aangaan! Kunnen we misschien ook juist rondleidingen door onze faciliteiten geven voor geïnteresseerden? Dit lijkt me de uitgelezen kans om een warm welkom uit te stralen naar toekomstige leden.

Willem Handels 15 sep 2022
Mooie reflectie op een mooi toernooi. De thuisblijvers die het fenomeen niet kennen, kunnen hiermee ook eens een idee krijgen van de motivatie van een contingent veteranen wedstrijdroeiers om hier bijna jaarlijks aan mee te doen. Chapeau Winfred !! Willem (een zeer contente deelnemer)

Ruud de Graaff 15 sep 2022
Willem, heel heel veel dank voor alle inspanningen van vele jaren!! Lisette, fijn dat je het oppakt en veel succes. Ruud de Graaff, namens de Pinewoodies.

Willeke van der Weide 14 sep 2022
Zo leuk dat jullie er waren Martin, dank voor supporteren!

Eugenie van Miltenburg 14 sep 2022
Stoere veteranen die Rijnlanders, super gedaan!

Edmee Meima 14 sep 2022
O wauw Gefeliciteerd alle

Martin Langbroek 13 sep 2022
Bij toeval belandden wij op donderdag bij de wedstrijden. We fietsten wat af langs de baan, schreeuwden en zagen onze helden 6x blik winnen. Ongelofelijk, ook voor het publiek. Ik ben er schor van!

Nico van Ravesteyn 13 sep 2022
Een vreemde en onverwachte belemmering van de gebruikelijke drukke Rijnland weekendactiviteiten. Waarom is dit idee niet eerder met de leden besproken ? Weet het bestuur wel hoeveel 'gewone " leden hierdoor moeten wijken ? En met de instructiegroepen , zaterdag en zondag ) zouden we toch gewoon richting Leiden kunnen varen ? Wat staat hier tegenover ?

Bert Kleipool 12 sep 2022
Bijzonder wat daar gepresteerd is. Als thuisblijver om jaloers op te worden. Mijn complimenten voor roeiers, coaches en begeleiders.

Boujou Nix 12 sep 2022
jammer dat de maandagavondtraining voor wedstrijdroeiers dit jaar niet op de dinsdag is. zo wisselde dat in het verleden wel af.

Eugenie van Miltenburg 12 sep 2022
Wat een geweldige prestatie Rijnland groep, zoveel deelname en hele mooie tijden, pluim voor jullie allen!

Job Dresden 11 sep 2022
Wordt ook gebruik gemaakt van de barvoorziening in de sociëteit? Dan levert het ook nog wat op voor Rijnland!

Jan van der Goes 10 sep 2022
Het is idd behoorlijk ingrijpend. Alleen al van de zaterdag instructiegroep kunnen er dan 16 leden niet roeien die normaal om 10;30 in de boot stappen.Verplaatsen is geen oplossing, omdat dan de instructeurs en hun ploeggenoten niet kunnen roeien.

Marina van den Berg 09 sep 2022
mee eens, ook instructie kan dan niet doorgaan, bovendien roeit het merendeel van de leden geen wedstrijden.

Hans Kerkers 09 sep 2022
Ik vind dit wel erg ver gaan. Dit betekent in de praktijk dat er dat weekend een heleboel ploegen niet kunnen roeien

Ilka Timofei 03 sep 2022
Fantastisch! Wat voor boten zijn de Hans van Willigenburg en de Groote Sloot?

 
 
 
rvr-logo-geel-500

Contact

Recreatiegebied Vlietland
Oostvlietweg 63
2266 GN  LEIDSCHENDAM
071-5610314
siraterces.[antispam].@rvrijnland.nl

 

Nieuwsbrief

Meld je hier aan voor de tweewekelijkse nieuwsbrief. Afmelden kan via de link in de nieuwsbrief. 

 
 
 
 

© 2022 RV Rijnland

 
 

Laatst bijgewerkt op 16 juli 2022